Materiale coperta disponibile

5 ian. 2011

Colecţia Gentlemen's Choice - Agendă bărbătească piele întoarsă

Grey Suede
Dimensiune: A6
Cu monogramă: 67 lei
Vândută pe 3.01.2011














Copertă din piele întoarsă gri deschis. Căptuşită pe interior cu burete.













Paginile de gardă din hârtie Canson cartonată gri, aceeaşi nuanţă ca şi coperta.
Cataramă din cupru, de 3 centimetri.













Curea cu ocheţi metalici aurii, montaţi cu dorn.













Semn de carte din satin argintiu, lăţime 4 mm.
Număr de pagini: aprox. 100. Hârtie dictando subţire, specială pentru scris. Toate paginile sunt tăiate, îndoite şi capsate manual, apoi prinse în fascicole.

5 comentarii:

  1. Imi place. Nu aveti cumva poze si cu cea maro?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din motive care îmi scapă, blogspot a tot făcut fiţe de aseară. Urmează imediat şi cealaltă agendă, cea din piele întoarsă cafenie.

    RăspundețiȘtergere
  3. buna, m-ar intersa daca aveti modelul de agenda..care in loc de catarama are ca un fel de snur care se infasoara de jur imprejur... nu am vazut pe blg aici un asemnea model
    multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua. Nu exista niciun model gata confectionat, caci absolut toate agendele sunt unicat, confectionate in functie de preferintele fiecarui client in parte.

    Am rugamintea sa ma contactati la adresa de email agenda.handmade@gmail.com si sa imi comunicati in detaliu preferintele dvs.

    RăspundețiȘtergere
  5. am si eu o intrebare...ce ai folosit sa lipesti pielea intoarsa?

    RăspundețiȘtergere

S-ar putea să îţi placă şi...